Články

Máte článek nebo reportáž od vody, o kterou byste se chtěli podělit s ostatními rybáři? Pošlete nám Váš materiál na prispevky@carpservis.cz.

Zemplínský kapor - Extrémní závod

9.4.2015, autor: Jirka a Kuba Rummelovi

Teď, když píši tyto řádky,už vím, že to není jen název, ale malá realita. No, ale teď od začátku. Po výpravě na Moravu mi Aleš nabídl, zda bych s ním jel na Zemplínskou přehradu na závody. S radostí jsem přijal, aniž bych tušil, do čeho se pouštím. Aby se to nepletlo, Kuba jel samozřejmě také.

Zahájení sezony 2015

20.3.2015, autor: Josef Bednář

Je 6. března a my vyrážíme na první víkendovou výpravu na naši oblíbenou svazovou pískovnu. Počasí nám hraje do karet, nafukujeme člun a vyrážíme na vodu. Po nasazení sonaru a kouknutí na teplotu vody, která ukazuje 4 stupně, si moc naději neděláme,ale když jsme tady, budeme bojovat.

Jízda na játrech 1. část

30.1.2015, autor: Aleš Václavík

Uplynulou sezónu jsem rybaření věnoval o poznání více času než v předešlých letech. Většinu akcí jsem trávil na českých revírech, a tak v závěru sezóny přišla výprava na jih, kde je i v pozdním podzimu ještě teplo, docela vhod. S Luďou a Davidem vyrážíme v neděli ráno. Po příjezdu do cíle naší cesty jsme utrmáceni zjistili, že je vše jinak, než jsme očekávali a chytat zde nepůjde. Respektive, voda byla téměř obsazená. Nádherný revír s vodou čistou jak křišťál má sice spoustu sympatických lovných míst, ale volné jsou již jen ty "Béčkové"...

Předvánoční idylka na rybách

21.1.2015, autor: Vlastimil Johanides

Čtrnáct dní před Štědrým dnem, kdy doma už panuje vánoční napětí a venku lidi blázní po nákupech vánočních dárků, se mi honí hlavou jediná myšlenka. Vyrazit ještě v tomto roce alespoň na jednu noc někam k vodě na ryby.A o to spíš, když se venkovní teploty na prosinec pohybují poměrně dosti vysoko - někde kolem deseti stupňů nad nulou.

Říjnoví kapři

5.1.2015, autor: Ondřej Karlovský

Ahoj, zdravím všechny příznivce firmy Carp Servis Václavík. Rok utekl jako voda a blíží se říjen, můj druhý nejoblíbenější měsíc v roce. Je konec září a já jsem na cestě domů z pracovní cesty, kterou jsem strávil delší dobu mimo domov a už se těším, až vyrazím k vodě. Hned druhý den vyrážím na pár hodin nedaleko domova na jeden svazový rybník.

Lov kaprů na zabahněných revírech

19.12.2014, autor: Michal Chadim

Revír, který jsem několik let dlouho navštěvoval, je z velké části dost zabahněný. Až na příbřežní partie, které tvoří kamení a písek, kde se tu a tam najde pařez, je dno pokryto souvislou vrstvou řídkého bahna.

Setkání Carp Servis Václavík 2014

12.12.2014, autor: Aleš Václavík

Začátkem října jsme s našim teamem testerů uspořádali třídenní akci pod názvem setkání Carp Servis Václavík. Camp Brodský nedaleko Červeného Kostelce se nám stal již podruhé útočištěm a zřejmě ne naposledy. Po dobu akce jsme se mimo jiné snažili otestovat nově připravované boilies Citron na sezónu 2014 pro prémiovou řadu Boss2.

DLOUHÁ CESTA - ANEB SPLNĚNÍ KAPRAŘSKÉHO SNU

5.12.2014, autor: Mirek Kadlec

Ahoj kamarádi a kolegové. Máme tady jedno z nejlepších ročních období, kdy se kapři začínají futrovat na zimu a kdy je velká šance ulovit pěkného kapra. U vody v tomto období bude rušno, protože je to i čas jak pro vláčkaře, tak i pro kapraře.

Při toulání s boilies Přírodní játra se dějí věci…

24.11.2014, autor: Jirka a Kuba Rummelovi

Nazdárek všem. Tak tu máme konec července a nastal čas zabalit nářadíčko na rybaření, naložit krmení pro kapříky a odcestovat na Moravu na malou přehradu. Jezdím na ní již několik let. Hlavní důvod je osádka jeseterů, které Kuba vyhledává a jejich lov přímo miluje. Já ovšem nepřijdu zkrátka, protože z předchozích výprav vím, že na tomto revíru je spousta velkých kaprů, které jsem ještě nechytl. No a Jířovi je to jedno, ten má radost z každé ryby.

2.ročník Carp Maratonu dvojic

2.10.2014, autor: Michal Chadim

Již druhým rokem jsem se sešli na soukromém revíru Jinín,kde majitel pořádá amatérský závod kaprařů z celé republiky o putovní pohár...

Rybářská výprava na Velkou Kopu

12.9.2014, autor: František Kuchta

Ve druhé polovině července jsme se vydali na pětidenní rybářskou výpravu na jezero Velká Kopa u Kostelce nad Labem. K této výpravě jsme byli my tři, tedy Honza Rybarik, Vlasta Strejček a já Franta Kuchta, vyzváni Alešem Václavíkem. Na tomto jezeře jsme dosud nebyli, a tak jsme byli velmi zvědaví, jak se nám bude dařit.

Po zásluze

9.9.2014, autor: Mirek Kadlec

Tak jsem se dočkal delší výpravy i já. Po několika měsíčním pracovním vytížení jsem se i já mohl konečně alespoň na čtyři noci utrhnout a vyrazit k vodě. Už bylo na čase,vždyť už je skoro polovina června, a já byl na rybách jenom třikrát. Jednou na víkend v lednu,jednou v dubnu a květnu, a tak už je čas si trochu odpočinout a pročistit si hlavu.

Nezapomenutelná noc s boilies Cherry-Super Crab..

22.8.2014, autor: Michal Chadim

Co doma? říkám si!Celý týden se ve mně rodí myšlenka na víkendový lov. Po telefonu si domlouvám odvoz od přátel,protože nemám vlastní vůz a nemám se k vodě jak dostat.

Velikonoční chytačka

13.8.2014, autor: Luděk Šedý

Po slabé noci, kdy mi ryby padaly, trhal jsem vlasce při náhozech, no prostě se mi velmi dařilo, se nový týden přihlásil opět deštěm. Paráda! Vypadalo to, že mne čekají opravdu skvělé chvíle. Každý z vás to jistě zná, když se nedaří a ve stavu největšího zoufalství se ještě i vydaří počasí:-) Vždycky se mi ale potvrdilo, že i přes táhlý neúspěch musí člověk vytrvat, nesmí polevit a ono se to zlomí - u mne to trvalo dvě noci, než kýžená změna nastala. Parťák takový výkyv neměl, mnohem více se mu dařilo, měl docela dost záběrů a tahal pěkné ryby, nicméně vysněnou 20kilovou hranici se mu stále nedařilo prolomit.

Rybaření na Kopě

31.7.2014, autor: Vlastimil Johanides

Nedaleko Kostelce nad Labem se rozkládá 10 hektarové jezero Velká Kopa, které vniklo prosáknutím řeky Labe do již vytěžené pískovny v roce 2004. Od roku 2008 slouží jezero sportovnímu rybolovu a v roce 2103 koupila jezero společnost AXICIA s.r.o., která zde i nadále provozuje sportovní rybolov pro všechny, kdo rybaření a vše, co k němu patří, milují. Bylo zde vybudováno 11 chytacích míst, dost velkých i pro tři rybáře. Dokonce zde myslí i na naše tělesně postižené kolegy, pro které je zde uzpůsobené jedno chytací místo. Po celém jezeře si můžete na své místo dojet autem, ale pouze za účelem vyložení věcí, poté musíte auto vrátit zpět na centrální parkoviště. Tudíž tuto krásnou krajinu nehyzdí naši plechoví miláčci.