Byli jsme na rybách

Máte článek nebo reportáž od vody, o kterou byste se chtěli podělit s ostatními rybáři? Pošlete nám Váš materiál na prispevky@carpservis.cz.

Nová příchuť opět boduje

8.12.2014, autor: Jan Blecha

Po předešlém úspěšném dni je opět ráno pod mrakem a já zase vyrážím k vodě. Dle předpovědi má být dopoledne zataženo a po poledni má již vylézat slunce, proto moc dlouho neváhám. Po příjezdu nejprve prokrmuji místo boiliesem Oliheň a Chobotnice a následně do vody dopadají i mé dvě montáže. Vše je připraveno, nezbývá jen čekat.

Po deštivé noci opět krásný kapr

3.12.2014, autor: Jan Blecha

Po nočních dešťových přeháňkách, nahazuji ráno své pruty do předem prokrmeného místa. Tentokrát jsem místo prohodil boiliesem tradičně s příchutí olihně a ještě chobotnice. V dopoledních hodinách něco málo před dvanáctou cca čtyři hodiny po nahození se rozjíždí prut, na němž jsem zkusil novou příchuť boiliesu - a to konkrétně ryba a banán.

Deštivé dopoledne a další krásný kapr

13.11.2014, autor: Jan Blecha

Po ranním probuzení koukám ven a opět déšť a zataženo. Chvíli přemýšlím, jestli vyrazit k vodě či ne. Dlouho vyčkávám, ale na konec přece jen vyrážím. K vodě jsem se dostal něco málo před polednem. Srážky pomalu ustávaly a bylo jen pod mrakem. Na nic nečekám a nahazuji své pruty.

Ranní rychlovka

31.10.2014, autor: Jan Blecha

Protože se k večeru opět rozpršelo a začal foukat i silný vítr, rozhodl jsem se zůstat doma, i když jsem chtěl po práci alespoň na tři hodky k vodě vyrazit, neboť minule mi toto počasí přineslo tři záběry. Ráno jsem se vzbudil, ani nevím proč, nějak brzo, koukám z okna a déšť i vítr ustal. Na nic nečekám, nakládám pruty a vyrážím k vodě.

Zářijoví kapři

6.10.2014, autor: Jan Pešout

Konečně je tu září, ideální měsíc pro lov kapřích domorodců. S kolegou jsme vyrazili druhý zářijový týden na náš oblíbený svazový rybník o velikosti 7 ha, který se nachází v severních Čechách. Po příjezdu k rybníku se naše radost ještě více zvýšila. Na místě, kde jsme chtěli 3 dny bivakovat, nikdo nebyl...krásný začátek. Jako vždy začal 3 hodinový maraton vybalování věcí, postavení bivaku, nalezení vhodného krmného místa a v neposlední řadě zakrmení směsí partiklu, pelet a boiliesu. Boilies pro tuto výpravu jsme zvolili s příchutí Chobotnice a Oliheň. Dále jsem si přibalil malý sáček s 16 mm kuličkami Scopex-ananas na vyzkoušení.

Víkend na svazové vodě

30.9.2014, autor: František Kuchta

Vyrazil jsem s Vlastíkem na svazovou vodu. Druhý den za námi přijel ještě Honzík, který se vracel z Carp Maratonu v Praze. Na této vodě jsme byli poprvé, vodu jsme zmapovali, vybrali jsme dvě místa na hloubce cca 2 m mezi zarostlým dnem. Toto místo jsme slušně zakrmili.

Do třetice všeho dobrého

19.9.2014, autor: Jan Blecha

Po dvou hořkých pilulkách, které jsem musel spolknout v podobě dvou vyříznutých kaprů ( jedna opravdu těžká ryba se vyřízla po cca 25 a druhá jen po několika minutách po záběru ), jsem okamžitě převázal oba pruty a čekal na další záběr.

Nečekané červnové překvapení

13.7.2014, autor: Jan Blecha

Každý začátek sezóny bych rád přelstil nějakého toho amura a ani letošní rok nebyl výjimkou. Proto jsem se opět na začátku sezóny, kdy začala opravdu tropická vedra, věnoval jen "amurům“. Místo jsem každý den prohazoval vařenou kukuřicí s řepkou min.týden dopředu. Na jeden prut jsem dal kukuřici v řetízku na vlas, na druhý zelenou kukuřici od CARP ZOOMU a na konec zelenou plovku - také od CARP ZOOMU, vše přímo na amury.

Výprava do Polska

1.6.2014, autor: Jan Rybarik

Je začátek května, a tak jsem s kamarádem Vlastíkem vyrazil o volném víkendu na krátkou výpravu do nedalekého Polska.

Kaprařské deníky – Den čtvrtý

20.5.2014, autor: David Raušer

Počasí nám přiliš nepřeje – ochlazení, přeháňky, chladný vítr... nic moc stát takhle 5 hodin v kuse venku a krmit.

Kaprařské deníky – Den třetí

7.5.2014, autor: David Raušer

Dnes jsem si dal jako hlavní cíl chytit kapra přes den... Zní to jako hloupost, kapři se přece přes den chytají zcela běžně. Moje zkušenosti na této vodě jsou bohužel takové, že 90% záběrů přichází právě v noci.

Kaprařské deníky – Den druhý

4.5.2014, autor: David Raušer

Po včerejší úspěšné noci jsem byl plný naděje, ale ta postupně opadala, protože ať jsem zkoušel cokoliv, nemohl jsem udělat jediný záběr přes den. Zlom přišel až po setmění, kdy se dostavila opět série záběrů. Podařilo se mi zdolat pět kaprů v rozmezí 7-10 kg a stejně jako předchozí noc se těsně nad ránem nechal zlákat jeden šupináč 20,2 kg. Co mi ale vrtá hlavou je, že všechny záběry přišly na Chobotnici!

Kaprařské deníky - den první

1.5.2014, autor: David Raušer

V práci padla, doma doslova pěchujeme výbavu do dodávky a vyrážíme – před námi je týden v přírodě, jistě plný adrenalinu, radostí i zklamání - prostě všeho, co k rybařině patří.

Štika na brusinku

24.4.2014, autor: Jirka a Kuba Rummelovi

Zdravíme všechny slušné rybáře. Tak máme za sebou další z jarních výprav. Trvala od pátečního večera do nedělního oběda. Od začátku nás trápilo počasí, vítr a déšť si podávaly ruce a slunce nemělo šanci. Na revíru, kde jsme chytali, je směr větru celý rok skoro jedním směrem. Na tomto základě jsem zvolil místo k bivakování a co čert nechtěl, celý víkend foukalo od nás směrem k hrázi. Jediné, co bylo v pořádku, že jsme stihli za sucha postavit bivak.

Když kapři koušou brusinku...

7.4.2014, autor: Jirka a Kuba Rummelovi

Kuba a moje maličkost zdravíme všechny, kteří se rozhodli začíst se do těchto řádků. Už konečně odezněla zima, i když skoro žádná nebyla a my se rozjeli na první dvoudenní výpravu na kapříky.