Jiří Rykr

Jiří Rykr Zdravím všechny rybáře, kteří chytají kapry s přesvědčením, že kapr s větší váhovou kategorií patří vždy zpátky do svého domova. U mne heslo chyť a pusť není to pravé, jsem spíše zastáncem hesla: kapra a jiné ryby nechytám a ani je nejím, tak to asi bude tím. Rybařině se věnuji od svých 10let. Můj nejdelší úlovek je sumec 175 cm na oliheň od pana Václavíka a kapřík 17kg - 91cm. Na boilies Carp Servis Václavík chytám už několik let a asi jako každý kaprový blázen jsem ze začátku zkoušel, kde co. S tímto boilies jsem nachytal největší počet ryb. Zatím mám rekord 44 záběrů na boilies za víkend. Přeji vám všem mnoho úspěchů a doufám, že se do budoucna zlepší podmínky pro ty, kdo si kupují povolenku s čestným sportovním úmyslem.

Nejnovější fotografie uživatele Jiří Rykr zobrazit vše

Jiří Rykr - foto 1240Jiří Rykr - foto 1239Jiří Rykr - foto 1238Jiří Rykr - foto 1237Jiří Rykr - foto 1236

Nejnovější články uživatele Jiří Rykr zobrazit vše

Dotazy

Zaslat nový dotaz

Vyplňte všechna pole označená (*)

15.6.2009

dobry den pane RYKR TAK SEM SE VRATIL S 3 DENI VYPRAVY S TERLIC A BRIKETY DOST CELKEM FUNGOVALY SLI PEKNI KAPRICI ALE VSE PLAVE DAL ALE MUSEL SEM UKONCIT LOV PPAC MITO S NECHUTILY RYBARSKA STRAZ A PORAD HLEDALA NEJAKOU ZAMINKU ABY MI ODEBRALA PAPIRY PO JEJICH KONTROLE A CO MA MET VSECHNO RYBYR U SEBE TAK VSECHNO SEM MEL ALE DALY MI ZAPIS DO POVOLENKY ZE NA DRUHEM FLEKU JE UDELANY BORDEL A A SAME FLASKY OD PIVA ATD A VYHNALIME S REVIRU RADSI JSEM ODESEL NEZ SE SNEMA DOHADOVAT TAK ZE NEVIM JEK BY MI BRALI ZE SOBOTY NA NEDELU KAPRI V SRPNU SE CHYSTAM NA LIPNO NA TYDEN TAK TO TAM VYSKOUSIM JAK TO BUDE FUNGOVAT PAK VAM NAPISU .PREJI HODNE ULOVENYCH KAPRU

15.6.2009

Zdravím Tome ! Jsem rád , že ti to fungovalo . Jen by mě zajímalo kolikrát tě ta RS kontrolovala . Pokud by to bylo vícekrát mohli by se taky dopustit Tresného činu ( zneužití pravomoci veřejného činitele ) pokud tam byl nepořádek při první kontrole a dostal jsi zápis až při další kontrole , tak by se mohli dopustit toho , že opomenuli tento skutek a hledají jen záminku k odebrání povolenky . Raději bych to viděl , že si jim zasedl místo a nebo hodně dobrým kamarádům .  J. Rykr

Luděk

9.6.2009

Dík za odpověď Ale to jem si taky myslel, že parma je v proudné vodě, tam kde je mělko, aspoň to tak udává literatura,jenže není to pravda:))Jedná se posazením o ocejnové pásmo,jížní morava,voda kde je docela dost kaprů, chytám v hloubce 3,5m a více,právěže je to vše postavené na hlavu!Dřív tento problém nebyl, obávám se možná toho, že sílící tlak a stále používanější návnada boilies, na této lokalitě, způsobily to, že boilies se stává přirozenou potravou pro parmy, možná plácám blbosti, ale jiné vysvětlení mě fakt už nenapadá! Bojuju dál,změna místa, koule stále 50mm, jsou tvrdě atakovány a pokud je parma nenasaje, tak za ttři hodiny, se z koule 50mm,která je sušená tři týdny stane 30mm.Ještě jednou Dík za reakci

9.6.2009

Není zač , ale budu přemýšlet a zároveň se poptám kamarádů . Nevím kolik krmení zkrmíte , ale asi budete muset hodně přitvrdit . A zároveň jsem neměl možnost pozorovat kapra , kde jsou přítomni v takovém množství parmy , ohledně jejich snášenlivosti .

9.6.2009

zdravim pane RYKRna mojim miste jsem udelal poradek ale vedle me byl flek kde uz byl udelany neporadek a okus dal byly rybari a ti mely kolem sebe uplne svincik a nedostaly zadny zapis tak jak rikate asik ten flek byl od jejich kamaradu ale jak sem dojel tak sem se slusne zeptal te particky co tam lovila jestli jim nebude vadit ze se usadim tam nate spici asik 70metru odnich rekli klidne a a pak byly jeste stema porybnima ale to je jedno asik zavideli ze mam vic chycenych kapru nez oni a vsechny sem poustel spet kapri sli kolem 50az 60 za ten den sem jich jich chytil tak 16 a vsechny poustel az najednou prijela ta rybarska straz a bylo po rybarine zemu mam dat papary a ze je rybarska straz tak sem seho jen zeptal at semi prokaze zeje rybarska straz atd nemely name nic vsechno v poradku a pak zacal ze ten flek vedle me ze tam je neporadek tak sem mu vysvetlil ze ze jsem udelal na svim lovnym miste poradek a zeto druhe misto uz bylo v takovem stavu jekeho vidi nakonec sem ho uklidil aj to druhe misto a szejnak mi dal zapis do povolenky a jeste me vyhnal z reviru tak nevim co si mam otom myslet proste mi znechutily tu rybarinu na kterou sem tak pekne cekal skoda nejsem tip cloveka ktery byse hadal uz se tesim na dalsi vypravu

9.6.2009

Nenech se rozhodit ! Moudřejší ústoupí a ten hloupej nic nechytí . Jestli jsi četl o té partě co mě vytlačili na jednom písníku před 14 dny , tak to je podobný případ . Mohli být bez povolenky , ale moudřejší ustoupil a nachytal , oni nás jen pozorovali a nechytali . Kdybych jim tenkrát sebral povolenky , tak jsem měl zkaženou celou výpravu . Jezdím na ryby , abych chytal ryby a né neukázněné rybáře . Jednu radu tí dám , chtěj vidět vždy legitimaci pusobnosti RS . Honza Slanina  by ti potvrdil  , jak nás napadla jedna RS při přesunu na lodi , když jsme jeli domů a nakládali jsme už vše do auta . Naběhl si jako malej Fanda , vyzval jsem ho k nahlédnutí do jeho legitimace a ejhle , pochazel z Prahy a kontrola byla na Pardubicku . Po mém výkladu , ( zneužití pravomoci) byl jako beránek a ještě se omluvil .                                   J. Rykr

9.6.2009

pane RYKR CETL SEM OTOM JAK VAS VYTLACILY STOHO PISECAKUT uz si davam tri roky nato pozor komu ukazuji povolenku a kdyz semi neprokaze tak muji neukazu pred tremi roky nas uplne obraly o vsechny veci na rybarinu na zermanicke prehrade taky sme nakladaly veci do auta a ja chodil pro veci do lodky a kolega to daval do auta a najedno se priritilo auto na parkoviste a zacli nam prohledavat auto a brat veci tak sem utrzil obe ruky zlomene a kolega 7 stehu na obocim a nikdo s rybaru nam nepomohl ani se nezastal radsi se otocily na druhou stranu a ze jako nic nevidi nakonec sme odjely uplne bez vseho doma se spatne vysvetluje kde mam veci na ryby celkem sem prisel o 25 tisic co jsem dal za rybarsky vercajk a to sem mel pouhy mesic tu novu vybavu ale nasi me podporyli dalimi k narozeninam sek na rybarsky nakup za deset tisic tak sem si koupil novy a po castech sem jen dokupoval co me jeste chyby kamarad semi odstehoval tak tetka chodim sam a davam si pozor mam sebou psa kdyz du nekdy nanoc tak se tolik nebojim jsem rad ze si svama muzu psat a zilet sve zazitky od vody taky si chodim odpocinout kvode nahodit si proutky a cekat co zabere a ten pekny pocit jek zdolavate peknou rybu tak to je nadhera a pak jak ji poustite no jeto proste tak nadherne a ten pocit ze mate zas nejaky osobacek tak to pekne potesi a taky dekuji aj vam zesi muzu svami psat moc dekuji

9.6.2009

Ahoj Tome! To co jsi tu popsal , bych řešil ihned s Policií , !!!!!!!!!!!!!!!

Luděk Šedý

8.6.2009

Dobrý den, nevím jestli se obracím s dotazem na správného člověka,ale mám dojem že chytáte i řeky, tak snad jo. Mam letos šílený problém s parmou,z dvaceti záběrů je 18 od parmy!!!Už jem vyskoušel snad vše, vysadil partikl, koule mám už o průměru 40-50mm!!!Záběrů sice ubylo, ale pořád louskam parmy, kolem 65-70cm,je to sice krásná ryba, ale když už jich mám na kontě asi 25,tak mi z toho fakt už ...!Loni jsem na ně narazil jen náhodně,ale letos.Zkouším i tygřák,ten jim nešmakuje, bohužel ale zatím ani kaprů:)

8.6.2009

Zdravím pane Luďku ! Nechci vás zklamat , ale s tímto problémem jsem se ještě nesetkal a zároveň pásmo , kde se tento druh nachází v hojném počtu u nás na řece je 6 měsíců pro rybáře nedostupné z důvodu hájení . Kde toto místo o kterém píšete se nachází , raději ani nechci vědět z důvodu , který by nějací kujóni určitě zneužili . Myslím , že nebude problém v Parmách a můj názor je: kde je hodně Parem , je taky proud a zároveň jestli se nemýlím i málo vody . A v tom je ten problém kapři tu asi ve velkém počtu nebudou a ti velcí už určitě ne . Jestli se mýlím , tak dejte vědět . Je to jen můj názor a nejsem dokonalý a zároveň to bude další zkušenost jestli tento problém vyřešíme . Děkuji za dotaz a přeji mnoho úspěchů. J . Rykr .

TOMAS BULKA

2.6.2009

zdravim pane Rykl chel sem se zeptat jedu na tri dny na na vodni nadrz terlicko jeto pekna voda cHtel bych poradit,uvaril sem kukurici s repkou a jeste sem to zahustil kukuricnym srotem a a do plastove trubky jsem naplnil tou kukurici a a pak sem to slysoval na take spise brikety a pridal sem dotoho par bolisu chtel sem se zeptat jestlito nevadi .BRiketa se rospusti tak za 25 MINUT ASIK TAK BYCH CHTEL VEDET JESTLI JETO DOBRY NAPAD BUDU CHYTATT 80METRU OD BREHU DEKUJI PREDEM ZA ODPOVED

2.6.2009

Ahoj Tome! Jsem rád , že píšeš o tomto způsobu , protože to je zase něco nového a zároveň si myslím , že to bude fungovat i při lovů amurů na které se chystám . Tímto ti děkuji za inspiraci a jako nápad si to nech patentovat . Konečně někdo začal přemýšlet o krok do předu . Tento způsob dotazování není o tom , že musíme vědět vše , ale rádi se přiučíme něčemu novému .  Mnoho úspěchů přeje J. Rykr

2.6.2009

je aby jsi věděl my jsme nenahazovali v 3.35. ja jsem jen nahodil olovem bez háčku abych namočil vlasec aby to létalo líp jinak jak asi víš tak jsem nahazoval v 4.05 a sorry že jsme vám tam vlezli ale já nechápu když jste chtěli házet na místo kam jste házeli že jste nešli na flek jako jsme byli my. jinak doufám že někdy v klidu přijdete pokecat jinak se měj a ať se vám daří

2.6.2009

Ahoj Laďo ! Já už se nezlobím , kdybych měl řešit každý problém u vody , tak skoro vůbec nemám čas na chytání . Omluvu přijímám a někdy nashledanou na rybách s lepší náladou .                       J. Rykr

2.6.2009

ALE JINAK SE OMLOUVÁM JA NA TÉTO LOKALITĚ BYL POPRVÉ A NEVĚDĚL JSEM,ALE PODLE INTERNETU JSEM CHTĚL SKUSIT TEN FLEK.VELICE SE MĚ LÍBYL. BYL JSEM TAM DEM PŘED TÍM NA OBHLÍDCE A VY JSTE TAM NEBYLI.ALE ONO KDYBY JSI RÁNO NEŽ JSME VYJELI NA VODU(URČITĚ JSI SLIŠEL NAFUKOVAT ČLUN )ŘEKL ŽE TAM CHYTÁTE VY TAK BY JSME ŠLI Z DRUHÉ STRANY OSTROVA

Ok.

31.5.2009

To jsi vždycky tak přijemnej tak z rana jako tento výkend na boudách??Hlavně mě neřikej že mě nechaš sebrat papíry když děláš ty samé věci jako já jen nevim čím jsem tě tak nasral tak se prosím vyjádři dík Laďa

31.5.2009

Zdravím Láďo! Jestli jsem tě něčím oné noci urazil , tak se omlouvám , ale asi jsem měl důvod. Pokud mě někdo ve 2.00 hod začne běhat s baterkou za stanem a po půl hodině ho vidím , jak na člunu přímo na našem krmném místě zakrmuje a nepřijde se zeptat jestli se sem vůbec vejde ještě s dalšími čtyřmi pruty, tak to se omlouvám ještě jednou. A to , že jste nahazovali už ve 3.35 hod. a nedali jste nám šanci ani nahodit naše pruty na předem prokrmeném místě, to byla tečka, která ráno rozhodla o našem přesunu a raději od vás dál . Za dvacet let kaprařiny se mně toto ještě nestalo . Druhá tvoje otázka zněla , proč bych ti nechal sebrat papíry . Zakrmování z lodě je na této lokalitě zakázáno a jestli jsi viděl mě porušit oné věci o kterých píšeš , tak jsi na omylu . Jestli jsem byl na lodi, tak jen proto, abych měl na vlasci označenou zarážku kam mám přesně hodit . Pokud víš tak na této lokalitě je mnoho trávy a pokud se netrefíš nechytíš . A na onom konci na lodi bylo jenom olovo bez háčku , což není porušení ryb. Řádu . Bohužel kvůli vašemu nesportovnímu chovaní jsem měl úplně jinde zarážku . Říkat si carp team Fantazy(sy)a takto se chovat asi není pro mě a i jiné kapraře férové . Možná ten váš název není správný , ale to není podstatný . Pokud vím tak , jste měli ulovené ryby (kapry) z předešlého dne a napsány v úlovkovém lístku a to se považuje za další přestupek proti ryb. Řádu . A když mě kontrolovala rybářská stráž , tak se mě ptala , jestli jsem neviděl nějaký sak , že máte z předešlého dne uchované ryby . Měli jste štěstí , že jsem toto nepotvrdil . PS: Pro takové rádoby carp teamy jsem si pořídil před lety odznak RS , že jsem si nechtěl kazit celou výpravu a raději jsem ustoupil o pár desítek metrů , to jste si asi všimli. A jsem zvědav jestli vydržíte u svého , tak preferovaného místa o které šlo , nebo až vás budu např. kontrolovat jako RS na našem novém vybudovaném místě . Jak si řekl chlapi já se nechci křížit , ale jenom na 2O m2 se nějak s osmi pruty asi nevejdeme co ?Jirka Rykr

Jirka švec

16.4.2009

Ahoj Jirko,máš prosím tě zkušenost s písníkama kolem Chlumce u Třeboně.Co bys doporučil za boilies.Dík J.

16.4.2009

Ahoj Jirko ! Předem se ti omlouvám za odpověď s tak velkým zpožděním , ale nestíhám . Opravdu jsem na těchto písnikách nikdy nebyl , ale tady u nás hodně funguje mrtvý korýš a oliheň . A letos se nám osvědčili kuličky Ananas/casio na masové bázi .                             Mnoho úspěchů a krásné ryby ti přeje J . Rykr